Monday, August 2, 2010

Bakal Merasa Duit Daripada Nuffnang...

Bakal Merasa Duit Daripada Nuffnang...

Salam 1 Malaysia.

Untuk pengetahuan anda semua, kerja-kerja renovate sedang giat dijalankan di blog ini. Sebarang kesulitan yang berlaku, harap dimaafkan. Tadi semasa kerja-kerja mencari layout sedang giat dijalankan, tiba-tiba aku mendapat satu email. Setelah dibelek-belek, rupa-rupanya email daripada pihak nuffnang.

Dalam email tersebut, terkandungnya maklumat seperti di bawah :



Sebenarnya selain daripada email di atas, aku juga sedang menunggu satu email yang agak penting iaitu kata putus daripada pihak yang telah aku pinang pada sebelah petang tadi. Mesti anda tertanya-tanya kan, siapa yang aku pinang? Jawapannya ialah Admax Network. Aku harap anda semua doakan kejayaan aku yer. Terima Kasih


P/s: Kepada En. Hijau, aku terpaksa merehatkan dirimu agar bagi laluan kepada En.Biru

0 komentar:

Post a Comment

tinggalkan pesan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...